عسل بانو

خرید بک لینک
سلام و درود فراوان خدمت عسل بانوی شعرام .

سلام به دوست عزیز و مهربونم .

سلام به قلب مهربون و احساس قشنگت که واسم مثل یه رویا شیرین و دوس داشتنیه .

ببخش اگه اسم قشنگت رو اینجا نوشتم عزیز دلم . ولی خب دوس نداشتم اونجا چیزی بگم یا حرفی بزنم که کسی فکر بدی نسبت به قلب مهربونت کنه .

اینجا رو درست کردم تا حرفایی که دوس ندارم کسی دیگه ببینه رو اینجا بهت بگم و کسی دیگه نتونه فکری نسبت به عسل بانوی شیرینم کنه .

ولی بازم اگه تو صلاح ندونی ، اینجا چیزی نمی نویسم و پاکش میکنم .

هر چی تو بگی و هر جور تو بگی .

مواظب خودت و دل مهربون و نرمت باش عسل بانوی عزیزم .

تنور دلت گرم عزیزم .

بودنت رو دوست دارم ......

ما را در سایت بودنت رو دوست دارم ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 265 تاريخ: چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت: 20:23

صفحه بندی