"داشتنت" باید مزهىِ توت فرنگى بدهد،
یا انار گلپر زده،
یا آش رشته مادر بزرگ تو غروب هاىِ جمعه...
داشتنت باید بوىِ یاسِ رازقى بدهد،
یا بوىِ خاكِ باران خورده...
نمیدانم
ما كه نداشتیم!
اما داشتنت باید چیزِ خیلى قشنگى باشد...!
ما را در سایت بودنت رو دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 205
ما را در سایت بودنت رو دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 263
ما را در سایت بودنت رو دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: رویاهام, نویسنده: بازدید: 259
خورشید را می دزدم
فقط برای تو!
می گذارم توی جیبم
تا فردا بزنم به موهایت
فردا به تو می گویم چقدر دوستت دارم!
فردا تو می فهمی
فردا تو هم مرا دوست خواهی داشت. می دانم!
آخ … فردا!
راستی چرا فردا نمی شود؟
این شب چقدر طول کشیده
چرا آفتاب نمی شود؟
یکی نیست بگوید خورشید کدام گوری رفته؟
ما را در سایت بودنت رو دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 225
چی میشه واسه ی حالم..چشم به راه من بشینی
از شبا وقتی که خوابی..خوابای منو ببینی
چی میشه وقتی که تنهام..توی اوج بی قراری
تو بیای اروم کتارم..دستای منو بگیری
چی میشه وقتی که نیستم..بری گوشه ی اتاقت
از رو دلتنگی مثل من..گریه ها بیاد سراغت
خیلی دوست دارم تو این عشق حس کنم پای تو گیره..
تا بهت میگم خدافظ دوست دارم گریت بگیره..
ما را در سایت بودنت رو دوست دارم ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 230